Kies onderwerp

Bezorgen/Afhalen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als de bestelling verstuurd is ontvang je de track-and-tracecode op het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het maken van de bestelling. Wij versturen alle producten in één keer. Houd dus rekening met de langste levertijd van de producten die je hebt gekozen.

Je vindt de meest actuele status van je bestelling in de bestelstatus, of klik onder 'direct regelen' op 'bestelstatus'. Vul hier je e-mailadres en bestelnummer in en je krijgt de status van je bestelling te zien.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen boven de € 100,- worden gratis verstuurd.

De bezorgkosten voor bestellingen lager dan €100,- worden in het winkelwagentje berekend.
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Daarbij gelden de volgende bezorgkosten:

Pakketdienst €4,95
Vervoer per pallet €29,95
Zending per colli €9,95

Voor tegels rekenen we €49,95 verzendkosten.

Afhalen in de showrooms is gratis.

Naast verzendkosten betaalt u extra betaalkosten bij achteraf betalen/ Klarna factuur.

Wat zijn de levertijden?

Per product kunnen de levertijden verschillen, daarom staat bij elk artikel een levertijd aangegeven. Deze levertijden worden continu bijgewerkt voor een optimale levertijdsindicatie. Bij een lange levertijd gaat het om een indicatie en is de precieze dag van levering helaas nog niet vast te stellen.

Door de combinatie van producten in één levering kan de levertijd van een bestelling afwijken van de informatie die op productniveau wordt getoond. Houd rekening met de langste levertijd van de producten die je hebt gekozen.

TIP: bestel tijdig om niet in de knoop te raken met je planning.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?
Je kunt je bestelling altijd zelf ophalen in een van onze showrooms (met uitzondering van Outlet Uden) wanneer je dit hebt aangegeven bij het maken van je bestelling. Afhalen is gratis en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 12:00. Ook bij zelf ophalen gelden onze levertijden. Wanneer je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je daarover een mail.
Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Bezorgen kleine artikelen
Bijna alle kleine producten worden verzonden met de pakketdienst van PostNL. De postbode komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de postbode het de volgende dag nogmaals. Wanneer er dan wederom niemand thuis is, kun je het pakket de volgende dag bij een afhaalpunt ophalen. De postbode laat in dit geval een notitiekaart achter. Bij producten die vanuit ons magazijn worden verzonden ontvang je een track&trace code.

Bezorgen grote artikelen/pallet/pakketten
Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Sanitairwinkel levert alleen volledige bestellingen en geen deelleveringen. Wanneer je bestelling compleet is benaderen we je per e-mail of telefoon om een bezorgafspraak te maken. Als je een datum hebt gekozen, kun je op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder. Wanneer je op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer je bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend. Levering van deze producten is tot aan de eerste drempel.

Bezorgen op waddeneilanden
Wanneer je op één van de Waddeneilanden woont, dan wordt je bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die je bestelling overbrengt naar het betreffende eiland. Het kan dus zijn dat je bestelling op de Waddeneilanden een langere levertijd zal hebben. Doorgaans dien je rekening te houden met een vertraging van 2 werkdagen.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?
Een pakketzending zal de volgende dag nogmaals aangeboden worden. De bezorger kan er ook voor kiezen om het product bij de buren af te geven. Je kunt in het bestelproces aangegeven als je niet wilt dat het pakket bij de buren wordt geleverd.

Grote en zware producten worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Wanneer je op de afgesproken/gecommuniceerde afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer je bestelling moet afleveren kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend. Tot 24-uur voor de bezorging is wijziging van bezorgmoment mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ontvang ik een Track & Trace code van mijn bestelling?
Het is afhankelijk van de leverancier/transporteur of je een track & trace code ontvangt. In de meeste gevallen ontvang je op de dag voor de levering een track & trace code.
Kan ik een bezorgtijd afspreken?
Tijdens de bestelprocedure kun je een dag kiezen waarop je de bestelling geleverd wilt hebben. Levering is pas mogelijk vanaf het moment dat de door jou bestelde producten bij ons of bij onze leverancier op voorraad zijn.

In het bestelproces heb je enkele opties voor een bezorgtijd:

- Avondlevering;
- Tijdvak voor 12:00 en na 12:00 voor palletzendingen via Van Spreuwel ( kosten zijn € 25);
- Voor de standaardlevering geven we een indicatie van het tijdvak waarbinnen de bestelling geleverd wordt.

Let op: de opties zijn afhankelijk van het bestelmoment, transporteur en de levertijd.
Bezorgen jullie ook op een verdieping/bovenwoning?
Onze vervoerder levert de bestelling tot aan de drempel van de (eerste) voordeur. Wanneer je adres een flat betreft wordt je bestelling beneden bij de portiek afgeleverd. De chauffeur maakt zelf een inschatting tot hoe dicht hij bij de voordeur kan komen.
Welke verzendmethodes zijn er mogelijk?
Laat je bestelling bij je thuis bezorgen of op een ander adres. Ook kun je bij zendingen van PostNL kiezen voor levering bij een afhaalpunt bij je in de buurt. Verder is het mogelijk om producten af te komen halen in een van onze showrooms.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Voor leveringen in België kun je je bestelling plaatsen via Sawiday.be. Voor leveringen in Frankrijk kun je terecht op Sawiday.fr.
In andere landen kunnen wij helaas niet leveren.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Wanneer je in het bestelproces zit kun je ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten bezorgen. Naast de keuze om het op een ander adres te laten bezorgen kun je ook voor een afhaalpunt kiezen. Let op: je bestelling moet dan wel met PostNL verzonden kunnen worden. Houd er rekening mee dat de levertijd hierdoor langer kan zijn.
Welke dagen kan ik mijn pakket verwachten?
Pakketten kunnen geleverd worden van maandag tot en met zaterdag. Grote zendingen worden van maandag tot en met vrijdag geleverd.
Wat moet ik doen als de bestelling niet volledig is geleverd?
Wanneer uw zending niet compleet geleverd is, neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik iemand anders mijn bestelling af laten halen?
Ja, dat is geen probleem. Neem voor het gemak een kopie van de order mee.
Op welke tijden kan ik mijn producten afhalen in de showroom?
Wanneer je bestelling klaarligt om afgehaald te worden, brengen wij je per e-mail op de hoogte. Je kunt je bestelling dan in de showroom ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 12:00.

Heb je verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag tot 20.00 bereikbaar | 073-522 06 88

Bel ons

073-522 06 88
tussen 09:00 - 20:00

Chat met ons

Klik hier om direct met ons te chatten

Bezoek een showroom

11 moderne showrooms
bekijk de openingstijden