Kies onderwerp

Garantie / Klachten

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Alle producten die Sanitairwinkel via de webwinkel verkoopt, hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot maar liefst 10 jaar.
Wat moet ik doen bij schade?
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk. Na ontdekking van een gebrek kunt u de schade via het formulier serviceaanvraag indienen. Wij proberen altijd binnen 24 uur uw serviceaanvraag in behandeling te nemen (uitgezonderd zon- en feestdagen). Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.
Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
Is het product kapot of niet compleet? Meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. U kunt schades melden via een serviceaanvraag.
Ik heb een klacht waar kan ik terecht?
Wanneer u een klacht heeft over een product, service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per mail. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

Sanitairwinkel
T.a.v. de directie
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL).
Wanneer wordt mijn serviceaanvraag in behandeling genomen?
We streven ernaar om binnen 24 uur uw serviceaanvraag te beantwoorden.

Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Sanitairwinkel.nl. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail.
Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.
Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?
We streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. Indien u een klacht heeft, dan krijgt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene verkoopvoorwaarden van Sanitairwinkel kunt u terugvinden via onze Algemene Voorwaarden.
PostNL heeft een handtekening maar er is niets afgeleverd, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice.

Heb je verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag tot 20.00 bereikbaar | 073-522 06 88

Bel ons

073-522 06 88
tussen 09:00 - 20:00

Chat met ons

Klik hier om direct met ons te chatten

Bezoek een showroom

11 moderne showrooms
bekijk de openingstijden