Kies onderwerp

Bestellen

 

Kan ik ook offline (in de showroom) bestellen?
Ja, je kunt ook een bestelling plaatsen in onze showrooms. Het voordeel hierbij is dat je persoonlijk contact hebt met onze badkamerexperts en zij je kunnen adviseren en twijfels weg kunnen nemen.
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen in je bestelstatus.
Kan ik telefonisch/per mail een bestelling plaatsen?
Ja, je kunt altijd per telefoon of via de mail een bestelling plaatsen. Raadpleeg de openingstijden van de klantenservice voor de tijden dat wij telefonisch te bereiken zijn.
Waar vind ik mijn bestelstatus?
Vind hier je bestelstatus.
Hoe bestel ik?
Bestellen bij Sawiday kan 24 uur per dag en 7 dagen per week in onze webwinkel. Plaats je liever een bestelling in onze showrooms, telefonisch of per e-mail dan is dat uiteraard ook mogelijk. Het bestellen in onze webwinkel gaat eenvoudig door het doorlopen van een viertal stappen.

Stap 1: Winkelwagentje
Klik bij het gewenste artikel op de knop 'In winkelwagen'. Je kunt vervolgens kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelwagen te gaan. Ook het invullen van een kortingscode is in deze stap mogelijk. Je dient dan wel te beschikken over een dergelijke code. Deze worden niet op verzoek verschaft. Als je alles hebt verzameld in je winkelwagentje klik je op 'Doorgaan met bestellen'.

Stap 2: Vul je persoonsgegevens in
Hier vul je je persoonsgegevens in. Deze gegevens hebben wij nodig voor de verwerking van je bestelling en zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt.

Stap 3: Kies leveringsmethode
Kies nu de gewenste leveringsmethode. Je kunt kiezen om de producten af te halen bij een van onze showrooms of om ze thuis te laten bezorgen. Bij bezorgen word je in een later stadium (wanneer je bestelling gereed is) geïnformeerd over of gevraagd naar een leverdatum. De winkelwagen kun je in geval van twijfel ook (tijdelijk) opslaan en naar jezelf verzenden per e-mail.

Stap 4: Kies betaalmethode
Hier zie je een compleet overzicht van je bestelling. Om de bestelling definitief te maken klik je op 'afrekenen'. Sawiday ondersteunt een breed scala aan betaalmethodes. Hiermee ga je direct akkoord met Algemene Voorwaarden. Vervolgens ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Bedankt en tot ziens
Dit is onze bedankpagina. Je ontvangt hier een bestelnummer, kunt een video bekijken over hoe we je bestelling verwerken en kun je direct de status van je bestelling volgen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/aanpassen?
Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, onder vermelding van je bestelnummer. Hoe eerder wij de wijziging ontvangen, hoe eerder wij de verwerking stop kunnen zetten. Bestellingen die al verwerkt zijn kunnen we niet meer voor je wijzigen. Je kunt deze producten na ontvangst altijd retour sturen.
Kan ik een gemaakte bestelling annuleren?
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, onder vermelding van je bestelnummer. Hoe eerder wij de annulering ontvangen, hoe eerder wij de verwerking stop kunnen zetten. Bestellingen die al verwerkt zijn kunnen we niet meer voor je annuleren. Je kunt deze producten na ontvangst altijd retour sturen.
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de bestelling in goede orde ontvangen is. Dit duurt maximaal 15 minuten. Mocht je na deze tijd nog niets ontvangen hebben kijk dan in je inbox bij ongewenste e-mail of neem contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?
Je ontvangt de factuur per mail wanneer de bestelling is afgerond in ons systeem. Ben je benieuwd wat de status is van je bestelling? Controleer dan eerst je bestelstatus. Mocht je na afronding van je bestelling nog geen factuur hebben ontvangen neem dan contact met ons op.
Waar vind ik mijn bestelnummer?
Je vindt het bestelnummer in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ik heb geen bevestigingsmail gehad van mijn bestelling, wat nu?
Geen bevestigingsmail ontvangen? (Dit kan maximaal 15 minuten duren.) Kijk dan eerst in je mailbox in het mapje met ongewenste e-mail. Mocht je daar ook geen mail vinden neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik zakelijke klant worden?
Indien u met regelmaat sanitair besteld en graag zakelijke klant wilt worden bij Sanitairwinkel, is dit mogelijk. We verwijzen u graag door naar onze zakelijke pagina. Hier worden alle voordelen verteld en uitgelegd hoe u hier gebruik van kunt maken.
Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief BTW?
De prijzen genoemd op onze website zijn inclusief BTW.
Komen jullie de badkamer ook plaatsen?
Nee, bij ons kun je alleen terecht voor producten. Het plaatsen doen wij niet. Op zoek naar een aannemer? Lees dan hier onze tips.

Heb je verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag tot 20.00 bereikbaar | 073-522 06 88

Bel ons

073-522 06 88
tussen 09:00 - 20:00

Chat met ons

Klik hier om direct met ons te chatten

Bezoek een showroom

11 moderne showrooms
bekijk de openingstijden