Kies onderwerp

Garantie / Klachten

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Alle producten die Sanitairwinkel via de webwinkel verkoopt, hebben een geldige fabrieksgarantie. Per merk en product kan dit oplopen tot maar liefst 10 jaar.

Wat moet ik doen bij schade?

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) na ontdekking van een gebrek via het formulier serviceaanvraag. Wij proberen altijd binnen 24 uur uw serviceaanvraag in behandeling te nemen (uitgezonderd zon- en feestdagen). Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?

Wanneer u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktijd van 30 dagen, retourneren. U kunt uw retour eenvoudig aanmelden via een retouraanvraag.
Is het product kapot of niet compleet? Meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. U kunt schades melden via een serviceaanvraag.

Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

Wanneer u een klacht heeft over een product, service of dienst dan kunt u deze richten aan onze klantenservice per mail. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres:

Sanitairwinkel
T.a.v. de directie
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL).

Wanneer wordt mijn serviceaanvraag in behandeling genomen?

We streven ernaar om binnen 24 uur uw serviceaanvraag te beantwoorden.

Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Sanitairwinkel.nl. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail.
Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.

Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?

We streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. Indien u een klacht heeft, dan krijgt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

We streven ernaar om binnen 24 uur uw serviceaanvraag te beantwoorden.

Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Sanitairwinkel.nl. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail.
Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.

PostNL heeft een handtekening maar er is niets afgeleverd, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice.

Heeft Sanitairwinkel een Thuiswinkel-waarborg?

Sanitairwinkel.nl is lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Als lid van Thuiswinkel.org mogen wij het Thuiswinkel waarborg voeren. Na 2 jaar aspirant lid te zijn geweest werd het tijd om over te stappen op een volwaardig lidmaatschap. Het Thuiswinkel waarborg is het keurmerk voor Nederlandse bedrijven die producten op afstand verkopen, in ons geval via internet. Als u in de Sanitairwinkel webwinkel een aankoop doet, kunt u ervan op aan dat wij ons houden aan de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van Thuiswinkel.org hanteren. Daarnaast houden we ons en zijn we aanspreekbaar op het naleven van alle relevante wet en regelgeving met betrekking tot het verkopen via internet. Mocht uw ingediende klacht niet door Sanitairwinkel opgelost kunnen worden dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie, www.sgc.nl.

Officiële verklaring lidmaatschap Sanitairwinkel.nl van Thuiswinkel.org

Heb je verder nog vragen?

Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 20:00

Bel ons

073-522 06 88
tussen 09:00 - 17:30

Stuur een bericht

Vul het formulier in

Bezoek een showroom

6 moderne showrooms
bekijk de openingstijden

Stuur een mail

Gebruik ons formulier
en ontvang z.s.m. antwoord