Garantie / Klachten
Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Wat moet ik doen bij schade?
Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Is het product kapot of niet compleet? Meld deze dan zo snel mogelijk na ontvangst van uw bestelling. U kunt schades melden via een serviceaanvraag.
Ik heb een klacht waar kan ik terecht?
Sanitairwinkel
T.a.v. de directie
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL).
Wanneer wordt mijn serviceaanvraag in behandeling genomen?
Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Sanitairwinkel.nl. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail.
Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.
Hoe snel krijg ik antwoord op mijn klacht?
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Wat we doen na uw serviceaanvraag-melding:
Stap 1: Uw servicemelding is in behandeling bij een servicemedewerker van Sanitairwinkel.nl. U wordt op de hoogte gebracht via de mail.
Stap 2: De servicemedewerker streeft samen met de leverancier naar een oplossing binnen 48 uur en zal u hiervan op de hoogte houden per e-mail.
Stap 3: De servicemedewerker informeert u per e-mail over de mogelijke oplossing. Dit gaat in overleg met u.
PostNL heeft een handtekening maar er is niets afgeleverd, wat nu?
Heeft Sanitairwinkel een Thuiswinkel-waarborg?
Officiële verklaring lidmaatschap Sanitairwinkel.nl van Thuiswinkel.org