Corona updates omtrent Sanitairwinkel

Wij doen er alles aan om jouw bestelling en levering door te laten gaan, uiteraard met de voorgeschreven voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden houden we je graag op de hoogte.

Showroom bezoek

Je kunt onze showrooms zonder afspraak bezoeken. Bij een bezoek hanteren we de regels van het RIVM (één bezoeker per 25m2). Hierdoor kan het voorkomen dat je eventjes moet wachten aan de deur. Wil je er zeker van zijn dat één van onze adviseurs tijd heeft? Maak dan een afspraak, of kies voor een adviesgesprek op afstand

Informatie over online bestellingen

Op dit moment kun je 24 uur per dag shoppen op Sanitairwinkel.nl. Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen.

Kan ik gewoon blijven bestellen?

Jazeker, we hebben nog genoeg capaciteit om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zo zijn dat het drukker is bij onze bezorgdiensten. Hierdoor kan het voorkomen dat een levering één of twee dagen vertraging oploopt.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren. Maar gezien de situatie kunnen we dit helaas niet garanderen. Op dit moment ervaren onze transporteurs extreme drukte en kan een levering iets langer duren dan je van ons gewend bent. Wil je er zeker van zijn dat je jouw bestelling op tijd ontvangt, bestel dan op tijd en wacht niet tot het laatste moment.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de showroom?

Ja, het is mogelijk om je online bestelling af te halen in een van onze winkels (uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen). Ook is het mogelijk om je bestelling op te halen bij een PostNL afhaalpunt, controleer daarbij wel of het betreffende afhaalpunt ook daadwerkelijk geopend is.

Hoe werkt de bezorgservice?

Bij leveringen aan huis worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. Daarnaast is de handtekening voor ontvangt service aangepast. De bezorger zal na toestemming van de ontvanger voor ontvangst tekenen door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de showroom?

Ja, wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze ook terugbrengen in een van de showrooms. Meld deze retouraanvraag vooraf aan zodat we u in de showroom beter van dienst kunnen zijn. Het retour brengen van een bestelling is in de showroom mogelijk van maandag t/m vrijdag tot 18:00 uur en op zaterdag tot 12:00 uur. Op koopavonden en -zondagen is retourneren in de showroom niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, de mogelijkheid om een artikel retour te sturen naar ons hoofdkantoor blijft gewoon van kracht.

Aan het retourneren van producten zijn helaas wel kosten verbonden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product, kun je deze per post of transportbedrijf naar Sanitairwinkel op laten sturen. Deze kosten variëren per product.

Retouradres:
Sanitairwinkel
t.a.v. afdeling klantenservice
Zandzuigerstraat 10A
5222 AH Den Bosch

Meer informatie over een retour vind je hier.

Advies op afstand

Advies op afstand

Wil je een adviesgesprek vanuit huis? Met een gesprek op afstand hoef je de deur niet uit! Eén van onze adviseurs helpt je graag verder met een telefonisch gesprek of een video call. Je voert het gesprek waar en wanneer het uitkomt.  
Vraag een video gesprek aan