Corona updates omtrent Sanitairwinkel

Wij doen er alles aan om jouw bestelling en levering door te laten gaan, uiteraard met de voorgeschreven voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden houden we je graag op de hoogte.

Informatie over online bestellingen

Op dit moment kun je 24 uur per dag shoppen op Sanitairwinkel.nl. Bij onze klantenservice is het nu drukker dan normaal. Daarom kan een reactie iets langer duren dan je van ons gewend bent. Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen, staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Telefonisch is de wachttijd iets langer dan normaal, maar je kunt ons ook per email, chat of whatsapp bereiken.

Onze showrooms zijn geopend, om de gezondheid van onze klanten en onze werknemers te kunnen waarborgen hebben we een aangepast deurbeleid opgesteld.
> Lees meer over ons deurbeleid

Ondanks dat onze showrooms gewoon geopend zijn, kunnen wij ons voorstellen dat je jezelf hier niet prettig bij voelt. Wil je toch een adviseur spreken maar wil je de deur niet uit? Plan dan een online (video)gesprek in.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren. Maar gezien de situatie kunnen we dit helaas niet garanderen. Op dit moment ervaren onze transporteurs extreme drukte en kan een levering iets langer duren dan je van ons gewend bent. Wil je er zeker van zijn dat je jouw bestelling op tijd ontvangt, bestel dan op tijd en wacht niet tot het laatste moment.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de showroom?

Ja, het is nog steeds mogelijk om je bestelling in onze showroom op te halen.

Om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen, hebben wij extra maatregelen getroffen in onze showrooms. Heb je gezondheidsklachten (griep / verkouden) dan verzoeken wij je het artikel op een later moment op te halen. 

Zorg ervoor dat je iemand meeneemt als het gaat om grotere artikelen die met 2 personen getild moeten worden. Normaliter helpen we graag, maar door de huidige afstandsregels (1,5 meter) kunnen we hier helaas niet bij helpen.

Verandert er wat aan de bezorgservice?

Ja, onze bezorgservice is veranderd, zie ook onderstaand bericht van post.nl

Bij leveringen aan huis worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. Daarnaast is de handtekening voor ontvangt service aangepast. De bezorger zal na toestemming van de ontvanger voor ontvangst tekenen door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de showroom?

Nee, om het infectierisico zo laag mogelijk te houden is het retourneren van producten in de showroom helaas op dit moment niet mogelijk.

Om deze reden hebben we de retourtermijn met 30 dagen verlengd, zodat je op een later moment jouw product in onze showroom alsnog kunt retourneren.  Wens je (een onderdeel van) jouw bestelling te retourneren? Dan kun je deze hier aanmelden.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja, de mogelijkheid om een artikel retour te sturen naar ons hoofdkantoor blijft gewoon van kracht.

Aan het retourneren van producten zijn helaas wel kosten verbonden. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product, kun je deze per post of transportbedrijf naar Sanitairwinkel op laten sturen. Deze kosten variëren per product.

Retouradres:
Sanitairwinkel
t.a.v. afdeling klantenservice
Graafsebaan 141
5248 NL Rosmalen